tisdag 2 oktober 2012

Vid liv!

Ojojoj! Vilka två dagar! Nu är jag slutligen installerad i mitt nya hem... Med oändligt stöd och hjälp från mycket nära och kära! Utan dem hade det aldrig gått!

Nu sitter jag här, andra kvällen i mitt nya hem och första kvällen helt ensam med min sotsvarta katt "Snövit", som kom hem idag. Jag kurar ihop mig i min lilla bubbla av trygghet och njuter av lugnet som hägrar här. Jag tar paus i kaoset och har på något sätt lyckats lugna ner mig. Jag börjar först nu inse den enorma stress jag gått omkring med i flera veckor. Imorgon kanske virrvarret är igång igen, men just nu så andas jag bara. 

Kanske kikar jag fram ur bubblan imorgon, eller så gör jag det inte... Det märker vi.

Nu ska jag i alla fall fortsätta njuta av lugnet och sen förhoppningsvis lyckas sova! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar