söndag 7 oktober 2012

Social söndag / trött söndag

Har idag haft fullt upp med sociala intryck. Visserligen mycket trevliga sådana men så totalt utmattande. Men vill ändå dela med mig av en fantastisk länk till en blogg jag snubblade över. En beskrivning av ADHD, enkel med bilder. Den är klockren! Kunde inte gjort det bättre själv...

Enjoy! ADHD i bilder

Imorgon ska jag samla all min koncentration och fokus och läsa igenom min journal på psykiatriska mottagningen. 4 års journalföring... Jag tänkte sammanställa en lista över de mediciner jag provat och effekterna av dom. Sen tänkte jag kolla om jag kanske kunde urskilja ett mönster eller återkommande "röd tråd" eller nåt... Sen är ju givetvis planen att sammanfatta allt och lägga fram informationen här på bloggen. Återigen med förhoppningen att det kanske kan bidra med kunskap, hjälp och/eller stöd för någon annan.

2 kommentarer: