onsdag 28 november 2012

Min allra bästa vän!

Min allra bästa vän 
är det finaste som finns!
För det mesta gör hon mig glad
ibland ledsen

Hon har så fantastiska egenskaper
hon får mig att skratta
att gråta
att känna
att leva

Hon vet alla mina hemligheter

Hon är inte bäst på allt
inte felfri
hon är mänsklig
och just därför älskar jag henne så!

Hon har ett sätt att tänka
och så originella påhitt
som får mig att skratta så tårarna sprutar 

När hon tvivlar på sig själv blir jag ledsen
jag blir frustrerad och bedrövad
Jag vill ju att hon ska se att hon kan!

Min bästa vän är helt unik
den finaste vännen för mig

Vi stöttar varandra och tror på varandra och då mår vi bra!

Jag är så tacksam och lycklig
för jag har äntligen hittat henne!
Min allra bästa vän i hela universum!
Alla dessa delar och egenskaper som är mitt JAG!

Jag ska älska mig villkorslöst för resten av mitt liv
Jag ska vara min allra bästa vän 
i vått och torrt, i nöd och lust

Jag ska göra mitt yttersta för att aldrig mer svika mig själv igen!

Bästa vänner tror på varandra, älskar och stöttar varandra,
oavsett vad som händer i livet!

Jag är min allra bästa vän och livskamrat!

Genom att våga älska hela mig som jag är och tro på mig själv, föregår jag med gott exempel för mina älskade barn.
För trots allt så gör barn som vi gör och inte som vi säger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar