tisdag 25 december 2012

Insikternas dimension

Det som snurrar inom mig, spinner på i en allt vidare cirkel, snabbare tempo och det känns liksom som en "snöbollseffekt" där man rullar en snöboll ner för en backe och den blir större och större och rullar snabbare och snabbare och spåret efter den blir bredare och bredare...

Instikterna trillar ner i mitt medvetande som ett guldregn, hakar i varandra, lyser upp och kopplar samman precis allt i hela mitt liv. Hela min livsväg, allt jag genomgått, alla människor jag mött, alla känslor jag känt. Precis ALLT har haft en mening och i ALLT finns ett budskap som lyser som stjärnor på en svart natthimmel!

Jag kan inte annat än betrakta och häpna över detta mirakel som utspelas inför mina ögon och bara känna en djup vördnad inför helheten och hur magnifikt uträknat allt är, precis varje minut, från det att jag föddes.

Det härliga är att jag även ser hur mitt positiva sprids som ringar på vattnet och påverkar dem som vill bli påverkade och det är väldigt mäktigt! Det enda jag gjort är att bli helt tillfreds med mig själv!

Jag önskar och hoppas att alla i min närhet ska komma till den insikten och välja att gå på sin unika väg genom livet där de är i total harmoni med sig själva! DET är någonting som gör mig mer än lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar