fredag 1 mars 2013

Med önskan om en riktigt fin helg!

Den senaste veckan har varit overklig på så många olika plan att jag knappt kan tro det är sant att det är Mitt liv som utspelar sig och att det är Jag som lever det!

Min tacksamhet har inga som helst gränser längre! Jag ställer mig och betraktar allt som faller på plats omkring mig och fylls av en sådan glädje och lycka att jag knappt kan greppa hur dessa känslor ens är möjliga!

Jag ser tillbaka på mitt liv, så sent som för 6 månader sedan, när jag precis börjat skriva denna blogg. Utvecklingen är helt otrolig och magisk! Jag har sedan november haft känslan "må bra" i princip varje dag! Jag har följt min inre röst och litat på min intuition och här står jag! Mina dagar faller på plats och allt jag behöver göra och få in i dagarna verkar på ett magiskt vis bara falla in och bli gjorda. Allt som tidigare verkade vara omöjligt att få in, såsom mat, städ, handla, tvätta, vila... ALLT bara händer utan att jag behöver kämpa för det. Det faller in som naturliga delar i mitt liv! Och allt det har hänt eftersom jag ändrat min inställning och vill må bättre och bli bättre för varje dag!

Jag ser hur jag i princip brutit varenda beteendemönster jag tidigare haft! Allt som tidigare varit självdestruktivt beteende har förbytts till fokus på det positiva i allt som händer i mitt liv! Självdestruktivitet är helt avstängt i min hjärna. Tanken kan slå mig ibland men jag släpper den lika fort, helt automatiskt, som ett glödande kol. Det finns inte ens med på min karta längre. Det är inget alternativ eftersom jag vill mitt eget bästa hela tiden!

Jag förvandlas sakta men säkert till den svan jag vet att jag är. Min bästa och trognaste vän, mitt livs drömkvinna och den finaste livspartner jag någonsin kunnat föreställa mig! Jag är som en puppa som sakta kläcks och blir en fjäril, strålande vacker och färggrann. Jag slår försiktigt med mina nya vingar och flyger snart iväg, seglar på vindarna och njuter av alla blommor och allt vackert som mitt liv har att erbjuda!

Med detta sagt vill jag passa på att tacka för alla fina ord jag fått, alla underbara reaktioner på min bok. Jag fylls av tacksamhet, glädje och stolthet över tanken att mina ord fått vingar och att jag tar modiga kliv på min väg och vet att jag kommer att uppnå alla mina mål och att mina ord får beröra och förändra och väcka den positiva gnistan hos så många fler som behöver det!

För i oss alla bor en fjäril som bara väntar på att få kläckas och flyga över ängarna och vara det vackraste som finns! Alla förtjänar att få upptäcka den magnifika individ de är och se det fantastiska i sig själva och inse att de enda hinder som finns är de hinder som de själva sätter upp och att allt egentligen är en illusion eftersom ingenting är omöjligt! Allt är möjligt och allt är sant bara man vågar tro och lyssna inåt!

Jag önskar er alla en fantastiskt fin helg och önskar av hela mitt hjärta att just DU väljer dig själv och inser hur unik och perfekt DU är, enbart genom att vara just DU och ingen annan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar