söndag 24 februari 2013

Äntligen tillbaka!

Kära, underbara läsare! Nu är jag äntligen tillbaka efter min alldeles magnifika kursvecka! Jag kan stolt meddela att jag nu är NLP Practitioner coach! Jag har äntligen fått så många fina verktyg som kommer att hjälpa mig så att jag i min tur kan hjälpa så många fler att hitta sin egen väg till ett lyckligt och tillfredsställande liv!

Jag är visserligen mitt uppe i min egen förvandling från puppa till fjäril samtidigt som jag vet hur otroligt magisk hela resan är och vilka fantastiska resultat som jag kommer att uppnå, nu när jag är på helt rätt väg i mitt liv!

Jag kommer att återkomma framöver med många långa inlägg, med många ljuvliga ord som jag gärna delar med mig till Er! Fast just idag, just nu, ska jag ge mig själv denna kväll som tid till återhämtning och reflektion över allt fantastiskt jag varit med om!

Förhoppningsvis har jag ett magiskt inlägg att dela med mig av!

Just idag vill jag att DU ska veta att DU är värdefull! Du är fantastisk och alldeles unik! Du är den enda av ditt slag i hela universum och du skapades av en särskild anledning och den anledningen är att vara DU och veta att du är precis perfekt så som du är! All kärlek till Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar