onsdag 30 januari 2013

TACK!!!

Jag vill med detta inlägg framföra mitt allra ödmjukaste TACK! Till alla ER som så kärleksfullt uttrycker er uppskattning för mina ord! TACK! Jag hittar inte ord för hur rörd och glad jag blir av alla fina ord och positiv feedback!

Ett av syftena för bloggen är just att vara en liten ljuspunkt i tillvaron, en knytpunkt för reflektion, kärlek och tacksamhet! En positiv zon!

Jag har en liten rolig "fundering" kring just "positiv". Jag ser mig som smittad av ett obotligt virus som kallas "B Positive" (Be Positive = var positiv). Det är väldigt smittsamt och sprids som en löpeld och är alltså helt obotligt. (Låt oss hoppas att det aldrig upptäcks något botemedel *blink blink*)
Eftersom jag blivit smittad så ser jag det som ett av mitt livs syften att sprida vidare och dela med mig av glädjen och det positiva!

Jag kan också passa på att göra lite reklam för min egen sida på Facebook som heter Positive Zone och om ni har Facebook och vill ha lite positiva bilder och tänkvärda ord på engelska så får ni gärna gå in och "gilla" själva sidan!  Positive ZONE 

Detta är bara början, gott folk! Här ska spridas solsken och värme! Jag kan göra det, jag vill göra det och jag känner djup tacksamhet för att jag får göra det och att det fungerar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar