onsdag 24 april 2013

Förvånad och lycklig

Jag lyckades nästan tappa bort mig! Jag var på väg åt helt fel håll inom mig! Därav allt mörker jag upplevt på sista tiden. Sen tog jag mig i kragen och funderade en stund och kom på att jag behövde byta fokus. Jag behövde stanna upp och lyssna.

Det magiska och helt underbara är att så fort jag fattade det så började jag komma tillbaka och lysa igen. Äntligen! Och jag inser plötsligt hur mycket jag saknat mig! Så nu har jag en glädjefylld återförening med mina drömmars kvinna, MIG!!!

Säkerligen är det inte sista gången jag lyckas med att gå ifrån mig själv eller snubblar iväg på en avvikande stig men så är det ju med ett förhållande. Motgångar kommer alltid att komma samtidigt som ett riktigt varaktigt förhållande, som jag ämnar ha med mig, bygger på ömhet och kärlek. Det finns trots allt lite sanning i ordspråket "Älska mig mest när jag förtjänar det minst för det är då jag behöver det mest"...

Jag har ändå lyckats bibehålla en stor portion kärlek och ljus i mig själv för mig själv men OJ vad mycket starkare jag känner mig nu!

Jag är äntligen på väg igen, i helt rätt riktning för mig själv och med studs i stegen ler jag mot solen och känner ljumma vindar mot kinderna. Jag visslar glatt på en glad sång och ser äntligen en ljusning i denna tunnel som trots allt var nödvändig för att jag skulle inse massa saker!

Jag önskar Dig en fantastisk fortsättning på Din dag och jag hoppas att Du njuter av Ditt sällskap lika mycket som jag gör just nu! För det är Du värd!!! Alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar